מלון ויקטוריה מינסק בלארוס

מלון 4 כוכבים במינסק, בלארוס? הכירו את מלון ויקטוריה שהוא מלון בקטוגריה של 4 כוכבים אך מפואר ומפנק במיוחד!

כדי לעזור לנו לתכנן את טיולנו לבירת בלארוס, החלטנו לבלות את שהותנו במלון ויקטוריה מינסק שבלב העיר ולמקם אותו בפארק הניצחון. כדי לעזור, היינו צריכים מקום להחנות את הרכב שלנו ויש גם חניון סמוך. ממוקם בפארק הניצחון, הייתה לנו ההזדמנות ללכת לאורך נהר סוויסלוך ולראות מזרקות יפות.

קראון פלאזה משתתף גם בתכנית הבונוסים של מועדון IHG

המאפשרת לכם להישאר בחינם במלון ולצבור נקודות במלונות החברה ברחבי העולם. חניה חינם זמינה באתר ושירות הסעות הלוך ושוב מ / אל שדה התעופה זמין ללא תשלום נוסף, זמין 24 שעות ביממה. אורחים עסקיים ייהנו משבעה חדרי כנסים ואירועים, שתוכננו במיוחד לפגישות עסקיות מושלמות ולאירועים פרטיים. חדר הישיבות בקומה השלישית יכול להכיל 40 אנשים והוא מחולק לשני חדרים עד 20 אנשים.

חדר זה כולל פינת עבודה עם מטבח, חדר רחצה עם מייבש שיער ופינת אוכל פרטית. בחדר אין טלוויזיה בעלת מסך שטוח שתרתק אתכם במינסק, אך יש לו נוף נהדר של העיר וסביבתה, כמו גם אח גדולה.

יש מכון יופי המציע מגוון רחב של טיפולי יופי לגברים ונשים, כמו גם מכון עיסוי. ישנם טיפולי עיסוי ויש מספר מטפלים בעיסוי לגברים ונשים במינסק ובערים אחרות.

אולם הקונגרסים מתאים לחגיגות

קונצרטים וטקסי פרסים, וחדר הישיבות מושלם לפגישות וכנסים בכל סדר גודל. לאירועים עסקיים, המלון מציע מגוון רחב של חדרים לארגון פגישות עסקיות, כנסים, כנסים ואירועים אחרים. המסעדה (134 מושבים) יכולה להכיל יותר מ -1,000 אנשים, כמו גם מספר חדרי אוכל פרטיים ויש להם – לא.

ליד המלון יש מרכז טניס לאומי וניתן לשכור מגרשי טניס למשחקים

תיהנו ממתקני פנאי אחרים כמו בריכה מקורה וסאונה או נסו את מזלכם בקזינו. מתקני הלינה כוללים מרכז כושר, חדר כושר, חדר כושר, ספא, חדר עיסויים וחדר כושר. המלון מציע גם מרכז כושר ומרכז כושר. המתקנים באתר כוללים בריכה מקורה, סאונה, חדר כושר, ספא, חדר עיסוי וחדר כושר. הבהרה כוללת חדר כושר עם בריכה וסאונות, כמו גם ספא וחדר עיסויים. המתקנים כוללים את מסעדת המלון, בר, מספרה, מסעדה וטרקלין.

אטרקציות סמוכות כוללות את הפארק הלאומי בלארוס, את פארק המדינה ביאליסטוק ואת נמל התעופה הבינלאומי של דיסלדורף. האטרקציות הסמוכות כוללות מוזיאון, קולנוע, גלריה לאמנות ומרכז קניות, כמו גם מספר מסעדות וברים.

המלון בדירוג 4 כוכבים

הוא לפחות 4 כוכבים בקטגוריות אירוח רבות, ודירות שלושה חדרים זמינות. במלון תוכלו להזמין סיור במינסק או לשכור רכב בכדי לחקור את העיר והארץ לבד. תוכלו גם לטייל לבד, כמשפחה או להזמין לינה באחד מבתי המלון באזור, כמו ביאליסטוק או שדה התעופה דיסלדורף. אם אתם מטיילים יחד או עם המשפחה שלכם, שלושה חדרים או דירות יכולים להיות זמינים במלון ויקטוריה מינסק בלארוס.

מלון ממוזג זה מקבל את פני האורחים עם סך של 169 חדרים ומציע מגוון רחב של שירותים, כולל מסעדה, בר וחדר כושר. מתקני המלון המלון מציע לאורחיו גישה למתקני המלון ולשירותיו, כמו גם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, מיזוג אוויר ומים.

תרגיש בבית באחד מ- 169 החדרים הממוזגים עם מיני בר וטלוויזיית LCD

כל חדר מחמיר, מסוגנן ומינימליסטי, ועם חלונות גדולים תוכלו להתפעל מהנוף היפהפה של מינסק. בכל חדר יש חדר רחצה פרטי, מטבח, חדר אוכל ופינת עבודה, והוא כולל קרש גיהוץ ומטבח קטן. לכל חדר יש גישה לחדר רחצה פרטי עם מקלחת, שירותים, מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם.

בכל דירה יש מיזוג אוויר וחימום בשליטה נפרדת, כמו גם חדר רחצה פרטי, מטבח, חדר אוכל ומטבח קטן.

התוכנית היחידה של Hoteza במינסק מוגשת על ידי המלון

המאפשרת לאורחים להזמין שירותי מלון נוספים לפני שהם עוזבים את החדר ולקבל הנחה מיוחדת על השימוש בטלוויזיה בחדרים. תכנן את הטיול שלך בעזרת מתכנן נסיעות ומצא את הדברים הטובים ביותר לעשות בבלארוס ותכנן את הטיולים שלך.

ויקטוריה 2

הוא אחד המלונות הפופולריים ביותר במינסק עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים, הוא המלון הטוב ביותר בעיר והשני הטוב ביותר בבלארוס. כתבנו סדרת ביקורות על מלון ויקטוריה מינסק בלארוס כדי להעריך באופן מלא מלונות M בלארוס טובים ולהציג מחירים, ביקורות, כתובות ותכונות. המחירים ברובלים בלארוסיים וביקורות נלקחים מהאתר booking.com, שם תוכלו למצוא רשימה מלאה של אפשרויות לינה במינסק. בכל הערים הגדולות בבלארוס ישנם יותר מ -1,000 בתי מלון ואתרי נופש וכן מספר מלונות קטנים.

חוויה בבלארוס מתחילה כאן