מלון פרזידנט מינסק - President Hotel מלון 5 כוכבים מומלץ במיוחד במרכז מינסק (Minsk), ורק 5 דקות הליכה רגלית לכיכר אוקטיאברסקאיה (Oktyabrskaya)

ההיסטוריה של מלון אוקטיברסקאיה החלה בשנת 1980 עם המשחקים האולימפיים, שנערכו בחלקם במינסק ממוסקבה. המלון בשמו הקודם שוקם מאז 2010 ונפתח לאורחים רק לפני חודש, בסוף 2012. זהו מתחם רב תכליתי הנקרא כיום מלון הנשיא ויש בו כמעט את המתקנים המפוארים ביותר מלון אחר במינסק. החדרים מתחילים ב -300 דולר ללילה. יש גם מספר מסעדות, בר, מסעדה ומספרה, כמו גם אולם ספורט.

המלון המשופץ מציע לא רק אירוח לתיירים

אלא גם מבצע פעילויות ברמת המדינה. כמי ששהה במקום בעבר, אני בטוח שמלון חמישה כוכבים הוא מלון פופולרי. אחת מהן הייתה שם למעלה משלושים שנה ועכשיו נראית כמו חדשה לגמרי, השנייה מספרת את סיפור הבניין והשיפוץ לאורך השנים כמו גם את ההיסטוריה של המלון עצמו.

כל התרומות ל- Booking.com מתייחסות בכבוד המירבי ומשקפות את המחויבות שלנו כלפי האורחים והמלונות שלנו

כל התגובות מנוהלות ופורסמו כדי לציית למדיניות שלנו, ואנחנו נשתמש רק בתוכן שנוצר על ידי משתמשים ובתכנים שעונים על ידי הנכס. המדיניות והסטנדרטים שלנו נועדו לשמור על הזמנות. Com הוא רלוונטי וידידותי למשפחה – ויחד עם זאת מגביל את הבעת הדעות החזקות. – תגובות בתקשורת, לרבות ברשתות חברתיות כגון טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ורשתות חברתיות אחרות, אינן מורשות.

כל תכני הקידום יוסרו וכל שאלה הקשורה לשירותי Booking.com יש להפנות לצוות שירות הלקוחות ושירות הלינה

הזמנות. Com אחראית על הדיוק, השלמות, העדכניות והתוקף של התרגומים במאמר זה. גוגל מתנערת מכל אחריות, מפורשת או משתמעת, הנוגעת לתרגומים, כולל, אך לא רק, כל אחריות לאיכות, אמינות, התאמה למטרה מסוימת ודיוק. אנו מאמינים כי הביקורות, ההודעות והתגובות שלנו למאפיינים ידגישו מגוון רחב של דעות וחוויות שבוודאי יסייעו לאורחים לקבל החלטה מושכלת היכן להישאר. אנו מאגרים את כל הביקורות הוותיקות יותר (עד 36 חודשים) כדי לשמור על רלוונטיותם לטיול הקרוב שלכם. רק לקוחות שהזמינו דרך booking.com והתארחו בנכס הנוגע בדבר יכולים להשאיר ביקורת. לא נסבול כל ניסיון להוריד את דירוג המתחרים שלנו בדירוגים שליליים. סֵפֶר. Com לא תנסה לטשטש את איכות הביקורות או מידע אחר אודות המלון או נכסיו.

חוויה בבלארוס מתחילה כאן