בתי מלון 5 כוכבים במינסק? המלצות על מלונות מומלצים יוקרתיים ומפוארים למטיילים הישראלים שמגיעים אל מינסק ורוצים לטייל באיזור בלארוס הקסומה!

מחפשים בתי מלון 5 כוכבים ומפנקים? אז אל תדאגו היכן להישאר במינסק, בחרו באחת מהאפשרויות הללו ויהיה לכם טיול שלא תשכחו.


Booking.com

בקר באחת המונומנטים המרשימים הרבים

צא לקרקס המדינה של בלארוס לצחוק מעט סוריאליסטי או בקר במוזיאון הלאומי של בלארוס, במוזיאון המדינה או באקדמיה למדעים הרוסיים. תהיו מוקפים בשטחים ירוקים נרחבים והנוף של מפרץ קוטור יהפוך את הארוחה שלכם לנעימה עוד יותר.

ויקטוריה שור היא אחד המלונות הפופולריים ביותר בעיר מינסק ובעלת מוניטין של שירות ואוכל מעולים.

תאי המקלחת היו מרווחים בצורה נעימה והיו הרבה מים שזרמו ונשפכו למקלחת

אוספים את תפוחי האדמה שהיו קרים באופן מפתיע ביומיים הראשונים, אבל אחרת האוכל היה בסדר. התבקשתי להצטרף לקבוצה של עשרות זרים שנרשמו לאכול וללמוד עוד על המטבח הישראלי. מנות אחרות הגיעו עם מנה על בסיס עגבניות, עם מרקם נוסף של לימונים כבושים ופלפלים חריפים הוסיפו עומק ועניין. זה היה היום השלישי שהתלוננתי עליו והתברר שהוא מיותר.

לפני שהמשכתי מצאתי חדר הקרנה עם מסך גדול ומבחר טוב של סרטים שניתן היה לראות במחיר שפוי.

זו הצגה שהגיעה מ- FCC או מארגון דומה עם עניין בצנזורה וכדומה.

התוכנית משתנה מדי יום ומספרה ומרכז הבריאות בחינם לכל האורחים, אך רק לאורחים עם סכום כסף מסוים וסגנון מסוים.

יש לך מקום לרכב שלך ואתה יכול לחנות בקרבת מקום

אבל מה אתה מתכוון לעשות איתו? כדי למצוא את השכרת הרכב הזולה ביותר במינסק תוכלו לחפש 500 חברות השכרת רכב רשומות ולהשוות מחירים. דפדף בכמה אתרים וברר את מחירי המכוניות הפופולריות ביותר בעיר ואת מחיר השכרת הרכב.

עליכם לבחור מלון בו תשהו, שממש נעים ליהנות מטיולכם בבלארוס במלואם.

המלון מציע חדרים ממוזגים עם מיני בר

אינטרנט אלחוטי חינם וסלון יופי. המלון ממוקם בפארק הניצחון בסוויסלאך, הנמצא במרחק של 5 דקות הליכה על גדות הנהר. הוא נמצא גם קרוב למרכז העיר וכולל סאונת אינפרא אדום וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

רחוב סיריל ומתודיוס הוא אחד הרחובות הראשיים של העיר העליונה, המוביל למרכז העיר ומספר מסעדות, ברים וחנויות. הוא ממוקם בפינת רחוב קיריל, מול כנסיית גבירתנו ובמגרש חניה קטן ליד הכנסייה.

אם אתה מטייל לבד במינסק

זה לא מקום נחמד במיוחד, גם אם אתה נמצא בו בעצמך. במדינה עם תרבות שירות כה חזקה, ייתכן שיידרש קצת יותר עבודה למריוט כדי להעביר זאת לעובדיה. עם זאת הדברים מתבררים, מגיפה בשוק העבודה עשויה לאלץ מיליוני עובדים למצוא קריירות חדשות.

חוויה בבלארוס מתחילה כאן