מה לעשות במינסק? לפניכם אטרקציות מומלצות למטיילים שמגיעים אל העיר מינסק, בלארוס! אין יותר מדי דברים לעשות במינסק? תחשבו שוב!

בדיוק חזרתי מהטיול שלי למינסק בלארוס ולא יכול לחכות לחלוק איתך את 10 האטרקציות המובילות שלי במינסק. לפני שאסביר לך מה עליך לעשות בבלארוס, ישנם כמה טיפים וטריקים שעשויים להיות לך שימושיים. המשך לקרוא ולראות עוד 10 אתרים שאתה יכול לבקר בהם במינסק, בלארוס לפני שתצא מיד לדרך. גלה אילו 5 אטרקציות חובה לראות בבלארוס, כמו גם המקומות הטובים ביותר לשהות בהם ולאכול ולשתות בעיר.

צאו לסיור מודרך במינסק ליום חופש וחקרו את הבירה או צאו לסיור בהלסינקי או בוורשה.

מינסק היא עיר מעניינת מאוד, אך מאמר זה אינו יכול לפרט את כל הסיבות לביקור במינסק במאמר קצר זה. אם אתה עדיין לא משוכנע לבקר ב- M בלארוס, תן לעצמך לקבל השראה מכמה תמונות נוספות בטיול שלך לשם.

אם אתה מעוניין בטיול יום למינסק

בקר במתחם המוזיאון האתנולוגי דודוטקי כדי לחזור לעבר ולחוות את ההיסטוריה והפולקלור של בלארוס. בינתיים, יש את המוזיאון הלאומי לאמנות של הרפובליקה של אזרבייג'ן ואת המוזיאון הלאומי של בלארוס, שם תוכלו לגלות את המיטב שיש ל"בירה האירופית "הפחות מוכרת הזו להציע. בקר ב- M בלארוס בסיור הבהיר של טיולי בלארוס וסיור בכל האטרקציות התיירותיות העיקריות בבלארוס, כמו גם כמה פחות ידועות, כמו האקדמיה הרוסית למדעים.

מוזיאון זה במינסק

הוא אחד המקומות הטובים ביותר להבין כיצד נראים החיים עבור העם הבלארוסי לפני זמן כה רב. המוזיאון הזה הוא ממש חובה לעשות – בבלארוס, והוא האטרקציה המובילה במדינה. זוהי דוגמה נהדרת באמת למה שקרה במדינה ההיא במהלך עצמאותה מברית המועצות וסוף מלחמת העולם השנייה.

בבירת בלארוס מינסק ישנם מספר מקומות וחוויות שניתן למצוא בה ובסביבתה.

אטרקציות במינסק כוללות את המוזיאון הבלארוסי למלחמה הפטריוטית הגדולה

המנציחה את מלחמת העולם השנייה, ומספר אתרים היסטוריים. אלו אטרקציות תיירותיות פופולריות ומומלץ לבקר בהם אם אתה תוהה מה לראות בבלארוס. אתה יכול לקחת מסע בזמן אל המבצרים והטירות הרבות של בלארוס, אך הצד המודרני יותר של הדברים מניע את הבירה. אם אתם במינסק, כדאי לכם לשקול ביקור במתחם המוזיאון האתנולוגי דודוטקי, שם תוכלו לחקור את ההיסטוריה והתרבות של תושביה.

המוזיאון הפופולרי ביותר במינסק

הוא המוזיאון הבלארוסי למלחמה הפטריוטית הגדולה, המנציח את מלחמת העולם השנייה. במוזיאון המלחמה של בלארוס מספר חפצים היסטוריים ותרבותיים וכן אוסף של חפצי מלחמה. בין הפעילויות הפחות מתויירות במינסק נמצאת הספרייה הלאומית, שעם למעלה משמונה מיליון מדיה היא הספרייה הציבורית הגדולה בעולם והיא ללא ספק המקום המפורסם ביותר בבלארוס.

בסך הכל, המרכז ההיסטורי של מינסק הוא אתר חובה מוחלט – מקום לכל המבקרים, ובו מספר מוזיאונים, גלריות, מסעדות, בתי קפה, חנויות ומסעדות.

תחנת המטרו היא גם אחד המקומות הטובים ביותר להישאר בהם במינסק, והיא מקום נהדר לחנות ולאכול במרכז העיר.

למרות שאין יותר מדי דברים לעשות במינסק

העיר שומרת עליכם על בהונותיכם ובהחלט שווה את הזמן. בילינו שלושה ימים במינסק ועדיין לא ראינו את כל מה שרצינו, אז בפעם הבאה אנחנו בהחלט רוצים לראות יותר את בלארוס. עם חמישה ימים בלבד לעזוב, היה לנו רק זמן לבקר בה במהלך הטיול שלנו, אך בהתחשב במספר האטרקציות התיירותיות ובעלויות הנסיעה הנמוכות יחסית, טיול יום לבלארוס M הוא זול ונוח להפליא. מכיוון שמשטר הוויזה כה רגוע, אני ממליץ בחום על טיול למינקינס, ואני בטוח שנראה את בלארוס שוב בשנים הקרובות כאשר ניסע למינקינס.

רשימה זו של פעילויות ייחודיות במינסק נועדה לעזור לכם לראות את המראות העיקריים ולבקר בכמה מהמקומות האיקוניים

אתה יכול לבקר במראות אלה ואחרים אם אתה רוצה לדעת כיצד לעשות זאת, אך עד כה עשינו כמיטב יכולתנו כדי לוודא שאתה עושה זאת על ידי ביקור במוזיאון מיני בלארוס, שם תוכל לבקר בכל המבנים ההיסטוריים, האנדרטאות, המוזיאונים. , גלריות אמנות ואטרקציות תיירותיות אחרות של העיר.

המקום הזה לתושבי בירת בלארוס נקרא גם מאגר ססלבסקי

המאגר הוא למעשה מלאכותי, אך הוא פופולרי בקרב המקומיים והתיירים כאחד, במיוחד בחודשי הקיץ בבלארוס. מרפסת השמיים הזו נשקף נוף נהדר של פרברי מינסק, שאינם החלק היפה ביותר של העיר. ובכל זאת, כיף לראות את זה מנקודת מבט חדשה וממוקם צפונית לבירה מינקין.

חוויה בבלארוס מתחילה כאן