איפה לטייל בבלארוס? יש עשרות טיולים בבלארוס בין אם יום טיול או טיול כוכב. מסלולי טיול בבלרוס מציעים נופים, אטרקציות, אוכל טוב וחוויות חדשות!

ישנן סיבות רבות לבקר בבלארוס ובנופיה, בין השאר משום שהיא אחד היעדים התיירותיים המתעוררים באירופה. בבלארוס יש מספר אתרים שכדאי לבקר בהם, 12 מקומות שכדאי לראות והעובדה שהיא מדינה ידידותית, עם מורשת תרבותית עשירה והיסטוריה נהדרת.

ישנם אינסוף פארקים לאומיים ושמורות המציעים מסלולי הליכה מחוץ למסלול מכות עבור מטיילים המחפשים אתגר. עם נוף כה מגוון, המדינה מציעה הזדמנות נהדרת לחקור את חיות הבר שלה ושלל אטרקציות טבעיות ותרבותיות.

הפארק הלאומי בלובז'סקאיה פושצ'ה

המשתרע על בלארוס ופולין, הוא אחד המקומות הבודדים בעולם בו ניתן לראות איילים טוב יותר. יש גם מגוון גדול של חיות בר ביערות ובאגמים של בלארוס. פולין ובלארוס חולקות את יער ביאלוביזה; למעשה, שישים אחוז משטח יער זה הוא גבול מזרחי פראי.

טיולים הם גם דרך נהדרת ליהנות מטבע הארץ ולראות את כל חיות הבר הנפלאות שנמצאות כאן. מסלולי טיול באזורים המציעים גם את הנוחות שבילי הטבע הם אחת הדרכים המעשירות ביותר לחקור את בלארוס.

פארקי טבע ופארקים לאומיים הם המקומות הטובים ביותר לטייל ולחקור בטבע. יש להתפעל מההיסטוריה הטבעית במיטבה – חלקים משומרים ומרחב פתוח לנוע בחופשיות וליהנות מהיופי הטבעי של המדינה ומההיסטוריה הטבעית שלה בכלל.

הנסיעה ברכבת מבברויסק למינסק היא נסיעה נעימה, עוברת על פני חוות, שדות ואגמים לאורך המסלול. בכל פעם שתבקרו בגרודנו על קו סטאלין, בכל מקום במסלול הטיול שלכם, תוכלו לראות את הנוף הציורי של העיר וסביבתה מהרכבת.

אם אינך מרגיש טוב

אתה יכול לצאת לטיולים קבוצתיים לבלארוס או שאתה מוכן לסיור עירוני בחינם במינסק, שהוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר במדינה ומקום נהדר להגיע אליו להכיר את העיר והתרבות. סיור ההליכה החינמי במינסק הוא מבוא טוב לתרבות ולהיסטוריה של בלארוס ועוד דרך נהדרת להכיר עיר עם תרבות! אם אתה נמצא במדינה שאינה זקוקה לוויזה או אם אתה צריך לנסוע לשדה התעופה M בלארוס או ממנה, תוכל לחקור את האזורים הסמוכים אליהם אתה נוסע ברכבת או באוטובוס.

חקור מה עוד אתה רוצה לראות בבוקר בגרודנו ואז סע חזרה למינסק עד שתהיה בסוף הטיול שלך. כשאתה באמצע זה ואתה יכול גם לצאת לטיול אופניים שמציע שירות הציפורים משדה התעופה M בלארוס.

להלן כמה מהמראות שאני ממליץ לך לבקר בהם בבלארוס שיש לי רשימה של אתרים ופעילויות במינסק ובגרודנו

כאן אני נותן לך סקירה מהירה של כל האטרקציות, הפעילויות והטיפים לטיול שלך. כדי למצוא את הטיסות הזולות ביותר לבלארוס, עיין במדריך שלנו לרכישת כרטיסים זולים כאן.

בלארוס מלאה בתמונות מרתקות

מאגמים זורמים להרים מעשה ידי אדם ונופים יפהפיים. אתה תתאהב בנוף בלארוס, אז עצור לצלם כמה תמונות ולתכנן טיול יום כדי ליהנות מהכל. השתמש ביום האחרון הזה במינסק כהזדמנות לבקר במקומות אחרים שלא ביקרת בהם בטיול החינמי או במקום בו תרצה לבלות יותר זמן. תוכלו לבקר בנוחות בטירה במשך יום שלם ולרכוב על שביליה.

לאחר מעבר הגבול הכביש הראשי מוביל ישירות לווילנה ואין כמעט תנועה

אם כי זה לוקח קצת זמן ברכב. כל הערים הגדולות בבלארוס נמצאות במרחק הליכה, אז דלג על תחבורה ציבורית אם אתה רוצה ללכת לכל מקום ולחסוך כמה דולרים נוספים. טרמפים דרך בלארוס קלים מאוד, יש כמה אפשרויות וכולם מאוד זולים ודייקניים. אם אתה נוסע באוטובוס דרך בלארוס, אתה יכול לדלג על ההמתנה של יותר מ -15 דקות.

תוכלו לבדוק את התור במעברי הגבול ולמצוא מידע מפורט יותר באתר הרשמי. דבר שלילי אחד בבלארוס, אם הייתי צריך להזכיר זאת, יהיה שקשה להירשם תוך חמישה ימים ולהיבדק על ידי משמר הגבול ביציאה מבלארוס.

הדרך הקלה ביותר לבקר בפארק היא לקחת אחד מסיורי האוטובוסים היומיים ממינסק לברסט (מדי יום בין השעות 11: 00-23: 00 הכרטיסים הם די זולים והנסיעה בין M & S ו- B & Q ברכבת לוקח בערך ארבע שעות, אז זה שווה את זה.

חוויה בבלארוס מתחילה כאן