מה יש לעשות במינסק, בלארוס?

מה יש לעשות במינסק בלארוס? מה לראות במינסק? חובה במינסק? לפניכם מדריך למטייל הישראלי שמגיע אל מינסק, בלארוס >>

אחרי 7 ימים נהדרים במדינה ריכזנו רשימה של 10 הדברים הטובים ביותר לראות ולעשות במינסק בלארוס. אחת הסיבות העיקריות לכך שמינסק מתכננת יום ביקור בשתי הטירות היפות בבלארוס היא שהן לא רחוקות מאוד מהבירה.

אם אינכם חובבי מוזיאונים, אנו ממליצים לכם לבקר לפחות באחד במינסק, גם אם הוא לא המועדף עליכם. המוזיאונים האהובים עלינו בבלארוס כוללים את המוזיאון הלאומי, מוזיאון הכנסייה הרוסית האורתודוקסית והספרייה הלאומית של בלארוס.

אם אתם מעוניינים בטיול יום למינסק

בקרו במתחם המוזיאון האתנולוגי דודוטקי כדי לחוות את ההיסטוריה והפולקלור של בלארוס. המוזיאון הזה הוא חובה לעשות בבלארוס וזה ממש כמו לחזור אחורה בזמן ולהבין מה קרה במהלך המלחמה הפטריוטית הגדולה בין הכנסייה הרוסית האורתודוכסית לעם הבלארוסי. אם אתם בבלארוס M, כדאי לכם לשקול ביקור במוזיאון זה, שם תוכלו לחקור אותו מנקודת מבט אחרת. המוזיאונים במנסק – הממוקמים בבלארוס – הם מקום נהדר להבין כיצד נראים החיים עבור העם הבלארוסי לפני זמן כה רב.

מינסק בלארוס

היא המלצה עליונה למינסק, בלארוס והיא אחד המקומות הטובים ביותר לבזבז כסף ולבקר ב- M בלארוס לטיול יום או שבוע – טיול ארוך. זה מקום נפלא לבקר בו עם אוכל טוב, מוזיאונים נהדרים ואנשים נהדרים, וזה אחד המקומות האחרים שבהחלט כדאי לך לכלול בתכנון הנסיעות שלך קייב – צ'רנוביל.

טיול יום למינסק

הוא זול ונוח באופן מפתיע, שכן הוא ממוקם בלב בירת בלארוס וקרוב לכל הערים הגדולות. המסע יכול להחזיר אתכם אחורה בזמן למבצרים והטירות הרבות בבלארוס, אך הצד המודרני יותר של העניינים מעסיק אתכם בבירה עצמה, וניתן לקחת את טיולי היום אחורה בזמן עם סיורים רבים במבצר וטירה בבלארוס. .

אם תגיעו למינסק ברכבת

הדבר הראשון שתראו הוא "שערי העיר מינסק", שהם מבנה מרשים מאוד. בהמשך לנושא ההיפסטרי, אם אתה מעוניין בתרבות ה- M המתעוררת בבלארוס, ביקור ברחוב אוקטג'ברסקאיה הוא גם חובה – לעשות משהו למען מינקנס, שכן הוא ביתם של מגוון חנויות ומסעדות.

רוב הפעילויות במינסק אינן כרוכות בתשלום

מכיוון שהן בעיקר מראות שניתן לראות מבחוץ, אך עדיין כיף לראות אותן מנקודת מבט חדשה. מרפסת השמיים נשקף נוף נהדר של פרברי מבלארוס, שהם לא בדיוק החלק היפה ביותר של העיר, אך עדיין מראה משעשע – לראות. המבצר הזה הוא ממש חובה עבור המראות וגם הדבר הטוב ביותר לעשות בעת ביקור בבלארוס. אחד הדברים האהובים עליי מכל הדברים הטובים שאתה יכול לעשות במינסק בחינם הוא פשוט לשבת ולצפות ולקלוט את האנשים סביבך.

מכל הפעילויות במינסק, ביקור בערב במסעדת U Ratushy הוא אולי הכי בלתי נשכח. בערב תוכלו לשהות במסעדה כמה שעות או אפילו כל היום ביום הראשון.

מינסק ממוקמת בגיאוגרפיה של בלארוס

ורוב הרכבות הבינלאומיות העוברות בבלארוס עוברות גם הן בתחנה זו. ניתן לרכוש ויזות לבלארוס על ידי נסיעה ברכבת עירונית מווילנה למינסק, אך ככל שיהיה למזל, הטיסה הזולה ביותר שיכולנו למצוא עצרה ב Msk בלארוס. היו לנו רק 4 לילות וחמישה ימים במדינה הזו, אז הגענו ועזבנו את בלארוס בשדה התעופה M בלארוס (MSQ).

אם יש לך שבוע, זו אפשרות טובה בהרבה לטוס לקייב, לבקר בצ'רנוביל ואז להוסיף טיול למינסק. האופציה הטובה ביותר שלנו הייתה לטוס מלונדון דרך קייב למינסק, אך אם לא, תוכלו לטוס מקייב דרך בלארוס לווילנה.

אנו נראה לכם כמה מהאתרים החשובים ביותר במינסק שרק המקומיים מכירים

בקר בדף זה ועוד אם ברצונך לקבל מידע נוסף כיצד ללמוד עוד על ההיסטוריה של בלארוס, העיר, ההיסטוריה והתרבות שלה. לפני שנסביר לך מה עליך לעשות במינסק, יש משהו אחר שעשוי להועיל לך. המדריך המקומי שלנו הוא מדריך למקומות החשובים ביותר בעיר בלארוס ולהיסטוריה שלה. מדריך זה מכיל את כל מה שאתה צריך לדעת על ביקור ב- M בלארוס, כולל הדברים שאתה יכול לעשות במהלך הביקור הראשון שלך, הדברים יוצאי הדופן שאתה צריך לבקר בעיר הזאת, ואת המסעדות והברים הטובים ביותר.

חוויה בבלארוס מתחילה כאן