פעם ראשונה מגיעים אל בלארוס? טיול ראשון במינסק? לפניך היכרות ראשונה עם העיר מינסק בבלארוס – כל מה שצריך לדעת לקראת החופשה במינסק, בלרוס!

בירת בלארוס היא אולי לא העיר הכי יפה לראות, אבל זו עיר עם הרבה מראות ואנשים מעניינים.

השטח, הכולל את העיר מינסק, הוא חלק משטחה של בלארוס, ברית המועצות לשעבר והפדרציה הרוסית ומולדת הכנסייה האורתודוכסית בבלארוס.

כשאתה חושב על טיול לבלארוס

תחשוב תחשוב על טיול למינסק. יש הרבה מקומות נהדרים לבקר בבלארוס, אבל עכשיו אתה יודע שהמסע שלך צריך לא רק להתחיל ולהסתיים בעיר בלארוס בבלארוס. הגבול הפולני, שנמצא כשלוש שעות וחצי ברכבת ממינסק, הוא ככל הנראה העיר המערבית ביותר בבלארוס. כשהייתי שם, מצאתי את זה קצת שונה משאר הארץ, עם אווירה ואווירה קצת שונים משאר הערים.

מינסק נהרסה לחלוטין ונבנתה מחדש לאחר מלחמת העולם השנייה והייתה העיר הסובייטית המושלמת עם רחובות רחבים

בה תוכלו למצוא שטחים ירוקים רבים בכל מקום. אזור זה הוא החלק העמוס ביותר בעיר מינסק והוא גדול ומרשים ונבנה מחדש מאז מלחמת העולם השנייה. זוהי עיירה יפהפייה עם נהר סוויסלאך אטרקטיבי שמתפתל דרכה ונבנתה מחדש כדי להציג את הסגנון האדריכלי של האימפריה של סטלין.

המוזיאון הבלארוסי למלחמה הפטריוטית הגדולה

המנציח את מלחמת העולם השנייה, הוא אחד המראות במינסק. ישנם מספר מקומות וחוויות בבירת בלארוס של בלארוס. במדינת בלארוס ניתן לצפות לעשרות טירות, חלקן עוד מתקופת הדוכסות הגדולה של ליטא. לא רחוק מבירת העיר, כדאי בהחלט לתכנן יום במינסק לביקור בשתי הטירות היפות ביותר של בלארוס, מכיוון שהן קרובות מאוד זו לזו ולא רחוקות זו מזו.

הספרייה הלאומית

היא אולי אחד מציוני הדרך המפורסמים ביותר בבלארוס וגם הספרייה הציבורית הגדולה בעולם. בין הפעילויות הפחות תיירותיות במינסק ניתן למנות את הספרייה, שמונה למעלה משמונה מיליון מדיה, מה שהופך אותה לשניה בגודלה מסוגה באירופה. המוזיאון הבלארוסי למלחמה הפטריוטית הגדולה, המנציח את מלחמת העולם השנייה, הוא ציון דרך מפורסם נוסף של בלארוס.

מינסק

היא העיר היחידה בעולם שיש לה את תחומי הקריאה הרוסים ביותר, כמו גם הספרייה במוסקבה. עם זאת, האתר מציין כי מינסק אינה פופולרית כמו בירת מולדובה הסמוכה קישינב, אשר כלל אינה מופיעה ברשימה. הערים עם הדירוג הנמוך ביותר באירופה הן סנט פטרסבורג, בוקרשט, פראג, בודפשט, וינה, ברלין, פריז ווינה.

מינסק

היא עיר ענקית, והדרך הטובה ביותר להתנייד היא במטרו, אבל היא לא מפוארת כמו תחנות המטרו במוסקבה. למטרו יש את הרגעים שלה, היא לא גדולה כמו תחנת המטרו במוסקבה, אז אם אתה מגיע משדה התעופה במינסק, אתה צריך לחכות. אם אתם מבקרים בבלארוס, קל מאוד וזול להשתמש בתחבורה ציבורית כדי להגיע למרכז העיר.

ניתן להגיע למינסק גם ברכבת או באוטובוס ממדינות שכנות כמו פולין וליטא

אך הכניסה דרך הגבול היבשתי מחייבת ויזה. רכבות החוצות את הגבול בין רוסיה לבלארוס לא עוצרות שם לבקרת דרכונים, כך שתישארו במדינה זו רק 4 לילות או 5 ימים. הנסיעה ברכבת הלילה בין מוסקבה ל- M בלארוס מציעה שינה טובה, ותוכלו להגיע ולעזוב את בלארוס משדה התעופה מנסק (MSQ) תוך מספר שעות ואף פחות משעה.

הדרך הטובה ביותר להגיע למינסק

היא להגיע במטוס, או שאתה יכול לשכור מדריך פרטי, אך אנו ממליצים לך לבקר בבלארוס בכל דרך אפשרית, ללא ויזה. מכיוון שחוק הוויזה כה רגוע, אנו ממליצים בחום לנסוע למינסק אם אתה שוהה בבלארוס M או באחת הערים הגדולות בבלארוס. ניתן לראות את בלארוס ממגוון נקודות תצפית, ממרכז העיר לאזור הכפרי ואפילו בהרים וביערות.

למרות שאין יותר מדי דברים לעשות במינסק

העיר שווה את זמנך ויכולה להעסיק אותך לאורך זמן. עם חמישה ימים בלבד בארץ הספקנו לבקר בה רק במהלך הטיול שלנו, אך לא ראינו את כל מה שרצינו. בפעם הבאה אנחנו בהחלט רוצים לראות עוד את בלארוס ומתכננים לבלות איתם עוד שלושה ימים. עכשיו, לאחר שעשינו את הצד המעשי של מדריך מינסק, בואו נדבר על הדברים שיש לעשות בבלארוס.

מינסק

היא עיר מעניינת מאוד והרכבנו כמה טיפים שיעזרו לכם לתכנן את הטיול למינסק בבלארוס. רק מאמר קצר, מאמר זה לא יכול לפרט את כל הסיבות לביקור בבלארוס, אך מספיק כדי לגלות מה יש לבירה האירופית הפחות מוכרת הזו להציע. אם אתה עדיין לא משוכנע מביקור במינסק, יש עוד כמה תמונות שמעוררות אותך ללכת לשם. לאלו מכם שרוצים לראות את זה ולבקר בבלארוס בסיור הבהרה שלנו לנסיעות לא פשוטות, אנחנו לא יכולים פשוט לגייס אתכם במאמר קצר יותר זה.

חוויה בבלארוס מתחילה כאן