מתי לטוס לבלארוס בהתאם לעונות שנה? הכירו את מזג אוויר במינסק ובמדינת בלארוס כולה. תכנון טיול במינסק, בלארוס למטייל הישראלי !

מזג האוויר במינסק קר מדי בתקופה זו של השנה מכדי להיות נעים למטיילים במזג האוויר החם. 17 בדצמבר הוא הזמן הטוב ביותר לגלוש במינסק, כאשר האבקה הטרייה עמוקה.

אפריל

ספטמבר ואז אוקטובר הם צפויים להיות יבשים ביותר, עם ממוצע של יום אחד שלג באוקטובר. במינסק יהיה יבש במשך 15 יום בחודש ובמשך 20 יום באוקטובר. מאי, יוני, יולי, אוגוסט, אוקטובר, נובמבר, דצמבר, ינואר, פברואר, מרץ, אפריל, מאי ויוני הם החודשים המושלגים ביותר עם שלג ממוצע של 2 עד 3 אינץ 'לחודש.

במינסק

הוא יישאר יבש 9 ימים בחודש, 17 יום בממוצע בפברואר וממוצע 18 יום בדצמבר. בחודש פברואר הוא יהיה יבש במשך 8 ימים ובמרץ ובאפריל במשך 7 ימים בשנה במינסק ובין 2-3 ימים ביום. פברואר, מרץ, אפריל, מאי, יוני, יולי, אוגוסט, ספטמבר, אוקטובר, נובמבר, דצמבר, ינואר, פברואר (מרץ), מאי ויוני הם החודשים המושלגים ביותר עם שלג ממוצע של 2 – 3 אינץ 'לחודש ו -20 – 25 סנטימטרים באוקטובר ונובמבר. ובאפריל ובמרץ יורד שלג בממוצע 19 יום מינואר עד מרץ, ובאפריל יורד שלג בממוצע 3 ימים.

במינסק יישאר יבש 14 יום בחודש

ובמהלך הצעדה יורד שלג בממוצע 11 ימים. ובאוקטובר, נובמבר, דצמבר, ינואר, פברואר, מרץ, אפריל, מאי, יוני, יולי, אוגוסט, ספטמבר, אוקטובר ונובמבר, יורד שלג של 7 ימים בממוצע מנובמבר עד נובמבר. בינואר ובפברואר ובמרץ ובאפריל ובמאי ויוני ויולי ואוגוסט וספטמבר ואוקטובר כלל לא יורד שלג ובנובמבר ובדצמבר לא יורד שלג, אלא בדצמבר ובמחצית הראשונה של אוקטובר. זה מתייבש 11 ימים בחודש ו -2 עד 3 ימים בשנה InMinsk ו -4 עד 5 ימים בחודש אוקטובר בפברואר.

במינסק יהיה יבש 19 יום בחודש

והוא יהיה יבש יותר מאשר באוגוסט, ספטמבר, אוקטובר, נובמבר, דצמבר, ינואר, פברואר, מרץ, אפריל, מאי, יוני, יולי ואוגוסט. , כמו גם ספטמבר ואוקטובר. השנה זה יהיה יבש במשך 20 יום באוקטובר, 4 עד 5 ימים בפברואר ו -2 עד 3 ימים באוגוסט.

במינסק יהיה יבש 16 יום בחודש, ובחודש אוגוסט, ספטמבר, אוקטובר, נובמבר, דצמבר, ינואר, פברואר, מרץ, אפריל, מאי, יוני, יולי ואוגוסט, וספטמבר ואוקטובר זה יהיה יבש במשך 15 יום.

אם אתם מחפשים זמן חם מאוד לבקר במינסק, החודשים החמים ביותר הם יולי ואוגוסט ואז יוני. יולי – אוגוסט היא עונת השיא בבלארוס M, עם טמפרטורות שבין 15 ל -20 מעלות צלזיוס.

הקיץ יכול להיות חם מנשוא באמצע סוף מאי

והטמפרטורות הגיעו לשיא של 35 מעלות צלזיוס ב -3 באוגוסט אשתקד. גשמים יכולים לרדת כמעט בכל עונה, אך מקובל לרדת גשם מאמצע יוני ועד אמצע יוני. העונה היבשה היא העונה היבשה ביותר, אם כי יש מעט גשמים בחודשי החורף, במיוחד בחודשי הקיץ. בעוד שבלארוס מקבל בין 600 ל -700 מ"מ גשמים בשנה, היא משתנה משנה לשנה ואפילו חודש לחודש, ויש תקופות של גשמים עזים, כמו מאי, יוני, יולי ואוגוסט.

מתוך 690 מ"מ הגשם היורד במינסק, הרוב נופל בחודשי הקיץ, השאר בצורת שלג או גשם בעונה הקרה. בקיץ הלחות במינסק גבוהה בהרבה וההסתברות למשקעים עולה. עם לחות, הטמפרטורות מרגישות קרות יותר באמצע השנה, ויש אפשרות לגשם ושלג.

הרוח חלשה עד מתונה ממערב לצפון מערב ונחשבת לרוח חלשה. עם זאת, אם הרוח נושבת מכיוון דרום או אפילו מדרום-מזרח במהלך היום, זו יכולה להיות רוח חזקה עם משבים של עד 20 קמ"ש.

אם אתם מחפשים דרגה גבוהה יותר, תוכלו להשתמש בשירות המצטיין של חיל האוויר האוקראיני או המשמר הלאומי האוקראיני. עם זאת, אם אתם מגיעים מקייב, מוסקבה או לבוב, אינכם צריכים לדאוג לתנאי מזג האוויר במינסק וסביבתה.

אף שחברות תעופה לואו-קוסט אינן טסות למינסק, רוב חברות התעופה מציעות כרטיסים זולים. בלביה טסה מקייב, מוסקבה, לבוב, קייב וערים אחרות במזרח אוקראינה ומציעה את הקשרים הטובים ביותר לבלארוס וממנה.

אני מאמין שחמישה ימים בבלארוס הם קצרים מדי

אבל שמעתי שניתן להאריך את התקופה לעשרה ימים, וזה יהיה מפתיע, מכיוון שאזור גרודנו, סמוך לגבול פולין, הוא גם ויזה- חינם. מרפסת השמיים נשקף נוף נהדר של פרברי מינסק, שהם לא בדיוק החלק היפה ביותר של העיר. עם זאת, היה כיף לראות את M בלארוס מנקודת מבט חדשה, ועכשיו עלינו להסתפק בביקור במוזיאון מיני בלארוס, שם נוכל לראות כמה מהבניינים המפורסמים ביותר בבלארוס, כמו המוזיאון הלאומי והאמנות הבלארוסית. מוּזֵיאוֹן.

חוויה בבלארוס מתחילה כאן